2014. január 14., kedd

Néha be kell érni részeredményekkel is....

Elsősorban nem magamról akarok írni, de persze ez is benne lesz a dolgok sürejében, hanem egy új bloggerről, akit most fedeztünk fel.  A barátnőm szólt nekem róla, és kihasználva az öt perc felügyelet nélküli gépezést, gyorsan meg is néztem magamnak. Friss gyűjtő, a  mi csapatunkba tartozik, garantáltan! Nézzetek be hozzá: http://barbiebababolond.blogspot.hu

Babacsaládbeli híreim: gyarapodtunk. Igen, miközben az "ablakon" menekülnek, az ajtón jönnek a következők. Persze nem annyian, mint a menekülők, de azért néhányan mégis.
Tehát, tegyük időrendbe: Az idei első két érkező nem volt más, mint Eden Starling, eredeti ruhában, a nyaklánca még fel volt gumizva. Szóval hivatalosan két Eden Starling van, ami azt jelenti, hogy a rendezés után egy eladósorba kerül. :)




Vele érkezett Tökéletes Ryan, neki nincs kitörve a térde, és hogy meg lehessen különböztetni a tesótól, aki itt eddig Daniel néven futott, a haja meg lett kurtítva. Nem, nem mi voltunk, már így érkezett :)
 A pólója eredeti Happy Family ruhaszettből van, igazából amiatt tűnt fel.
 A következő eladósoros baba megint csak megvan már, de vétek lett volna a vásárban hagyni. Ebben a hónapban ő lett a vásárlánya:
Az arca gondolom ismerős. :)
És akkor dobpergés! Régóta szerettem volna a szőke Pamela babám mellé egy barna hajú testvért is, így azonnal lecsaptam rá, mikor véletlen feltévedtem az aukciós oldalra. Ma érkezett:



 És nem egyedül jött, ők kísérték:
Egy "igazi Barbie" derekán 1966-os jellel.
Egy 1989-es Kinglet baba (ez mond valakinek valamit?) 
És egy popsi jelzett Ken, 1968-ból. Hátsó jelzésű Ken még nem volt itthon, tehát igencsak örülök neki. Remélem, egyszer majd szebb képekkel is tudok szolgálni. :) 
Üdv mindenkinek!

14 megjegyzés:

  1. Hú, de szuper, mennyi baba!!! Öröm őket nézni! :-) Az a fekete bőrű leányzó valami fantasztikusan szép!! Mónikának is nagyon örülök, én már feliratkoztam Rá! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, hogy újabb gyűjtővel gyarapodtunk, remélem sok kincsre bukkan ő is! :)

      Törlés
  2. Hű, nagyon szép babákat vettél! Jól értem a fekete bőrű lány eladó? Mennyi? :) Az utolsó képeden látható Ken nekem is megvan:) Nálam ő az egyik kedvenc pasik közül! Gratula a szerzeményeidhez!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a fekete szépség eladó, de akkor ezek szerint nem is kel nagyon reklámozni ;) A többit majd megbeszéljük, mert szégyellném pucéron küldeni :D

      Törlés
  3. Gyönyörű babákra tettél szert Gratulálok:-) A kis Pamela lány imádnivalo régóta szeretnék szert tenni Én ilyen kis csajokra! Ha mondhatom ezt Pamelanak az Uj változatát tudtam megszerezni Laurát! Ez a név mond valamit valakinek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, régen nekem is volt :) Akkoriban nem tudtam, micsoda érték, mert nagyon tucatárú volt, most viszont szinte lehetetlen beszerezni egy-egy jó állapotban lévő darabot. A barna lányka hajából pl. konkrétan kimállott a befőttes gumi, úgyhogy el lehet képzelni, hány éve volt benne. láthatjuk majd a te babáidat is? ;)

      Törlés
    2. Lehet amióta kiadták a futó szallagrol azóta benne volt a gumi:-) De akkor is annyira szerencsés vagY:-D Nekem barna hajú balerrina Pamelam volt de anno költözés során elveszett :-( De a szőke Ken is szuper:-D Raktam be egy képet profilképnek a babáimrol igaz nem sokan vannak még nem rég kezdtem el gygyűjteni őket:-) De napról napra gyarapodnak:-D

      Törlés
    3. Sajnálom, hogy elveszett, én sem gondoltam volna anno, hogy ennyire meg leszek majd értük "kergülve" :) A gyűjteményhez pedig egy régi közmondást tudok, lefordítva babákra: a legnagyobb babagyűjtemény is az első darabbal kezdődik :)

      Törlés
    4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    5. Köszönöm aranyos vagy:-) Jó volna ha néha újra kiadnak a régi szeriákat:-D Napról napra egyre többen vannak nálunk a csajok ,valahogy akaratomon kívül érkezik egy két Uj Baba:-Dnálatok is így van?:-D

      Törlés
    6. Igen, ha nem a költözéssel lennének terveim, most is jönne haza egy teljes csapat, amelyből kettőt szeretnék, a többiek meg ráadás, de most szegények háttérbe szorulnak :) Viszont ha a vásárba megyek, tuti találok valakit, akinek itt a helye :)

      Törlés
  4. Szia!! Gratulálok az új szerzeményekhez, mind nagyszerű! Eden nekem is mindig tetszett, de talán a kedvencem a listádról az a Kinglet baba, olyan különlegesen bájos a nagy szemeivel. Engem is érdekel, ki lehet ő!

    Pamela babám nekem is van, egy szőke, lila Minnie-egeres "pizsamás". Te jó ég, milyen sóvárogva böngésztem állandóan a prospektusát!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Épp tegnap láttam egy ugyanilyen babaát az egyik oldalon, meg id döbbentem, hogy hirtelen de sok lett belőlük, mármint a Kinglet babából :) Az én első Pamelám is olyan Minnie egeres pizsis volt, és csak azzal magyarázom az eltékozlását, hogy rajtam kívül más is játszani akart vele-én meg nem engedtem :) Ugye teszel fel a tiédről képet? ;)

      Törlés
  5. Sziasztok!
    Mennyit ér egy 1968-as Mattel Ken baba eredeti ruhájában?
    Zsuzsa

    VálaszTörlés