2014. április 4., péntek

Piros pöttyös az igazi!

Miközben égek a várakozás lázában (igen, még az enyém a nyerő licit a lányokra), ma volt egy kis időm a varrógép elé ülni, és kivételesen megszállt az ihlet. A sztori miatt szükségessé vált Lora ( Tre és Kiyoni kislánya) ruhatárának bővítése, és rájöttem most pár dologra. Pl. hogy a Shelly, Tomy és Ryan babák egyforma testalkattal rendelkeznek ( igen, az Isteni szikra :D ), tehát elég volt szétszednem egy Ryan méretű pólót, és innentől nincs megállás. Az első pöttyös szettet ma varrtam:
Az utolsó képen jól látható, hogy a fölső mellé egy pici szoknya is készült :)
Annyira megfogott ez az anyag, hogy némi forgatással ráébredtem: Skelitának épp csak egy picit kell megtoldani a fölsőt. Íme az eredmény:



A hátán a tépőzárral még technikázni kell, de nagyon cuki lett szerintem :) Mostantól tehát kedvemre bővíthetem a pici és csontos lányok ruhatárát :)








3 megjegyzés:

  1. Jól áll a ruha a csonti lányon. És bár ő a legsoványabb, a ruha még karcsúsítja is.

    VálaszTörlés
  2. Tündéri ez a pöttyös kis szett meg a ruha is Skelitának! Nagyon ügyi vagy!

    VálaszTörlés