2014. március 12., szerda

Búcsú, és folytatás

Arizona napokon belül új családhoz kerül. Ő az első olyan babám, akiről nem tudom, hova megy, milyen jövő vár rá, nehéz szívvel is búcsúzom tőle, és igen, felmerült a "nem adom oda, az én babám" nagyon gyerekesnek mondható, ám de annál erősebb érzése. A parókája nincs meg, most azt keresem, ebben a felfordulásban azt se tudom, hova tehettem el. Ő is jól elbújt, és nehezen tudtam felöltöztetni is. 

A folytatásról: Amint látom, nem csak engem borított ki ez a cikkes dolog. Gondolkoztam azon is, hogyan lehetne széles nyilvánosság elé tárni a pozitív oldalát ennek a  játéknak, és elkezdtem egy másik fórumon is nyomulni. Íme, az I' Cant be , azaz lehetnél... Bármi! Ezek a bemutatkozó bejegyzések, ezentúl ide fogom híradásba adni, ha valaki új sztorival, vagy bejegyzéssel jön, majd a linkre lépve egyenesen az adott Bloggerhez jut. Mára kifulladtam! Puszi nektek!

6 megjegyzés:

  1. Hello from Spain: ok, Keep in touch

    VálaszTörlés
  2. Frickamacska , nem akarok kukacoskodni, mert nem vagyok túl jó angolos, de az új fórum címed most azt jelenti:

    Nem lehetek...Babázz velünk

    Ha azt akarod mondani angolul: lehetnék, akkor használd ezt a címet:
    I could be...

    Persze, lehet hogy direkt volt a címben a tagadás...

    Köszönöm hogy megemlítettél az új fórumon, kíváncsi vagyok milyen folytatása lesz a cikknek és a levelednek. Majd adj róla hírt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hogy szóltál! Most kezdtem belevetni magam az angol tanulásba, muszáj lesz felkötni a gatyámat :)

      Törlés
  3. Vérzik a szívem arizonáért! Egy szemfüles gyakorlott licitáló jó fenéken billentett. Egyszere licitáltunk. Mivel én munka közbe voltam mobilon csináltam az meg lassu. Már nem tudtam rálicitálni. Pedig az utolsó 4 percbe küldtem. Bruháhá! Ez a második olyan baba ami karnyújtásnyira volt de mégsem lepgetett az enyém. :-(

    VálaszTörlés