2013. április 15., hétfő

Az első...

 Véleményem szerint minden babagyűjtő pontosan emlékszik arra a babára, amit nem kapott meg, vagy megkapott, de ellopták (igen, ez nem csak jelen korunk betegsége), esetleg tönkrement, vagy a kisebb testvér vágta tönkre. És arra is, mikor úgy éreztük: "egyszer eljön az a nap, mikor nekem is lesz, és nem kell rajta osztozni senkivel." Akár gyermeki praclinkat a mellkasunkra szorítva, este a puha ágyban is megfogadhattuk: ha az én babám leszel, nem leszel kócos, piszkos, vigyázni fogok rád, és hogy ne tegyek benned kárt, ha álmomban lelöklek, még ágyat is adok... Ki így, ki úgy, de biztosan tudja, mikor, és melyik baba indította el az úton. Ha olvasóimat megszavaztatnám, valószínűleg nagy aránnyal győzne a felsoroltak közt a Barbie, de le kell rántsam a leplet az én gyermeki titkomról, akikről ezidáig nem készült még  hivatalos fotó. 
Úgy tudtam, őket Buci babának hívták, de mikor rákerestem, ezeket dobta ki a kereső:
http://www.youtube.com/watch?v=sqqLrAsAa5Y
Az én babám viszont nem ilyen. Tehát, nem tudom, hivatalosan hogy hívják, mert neki(k) még nincs márkajelzés sehova se bevarrva. A kiadásuk 86-körül volt, én akkor voltam ovis, és ott volt Ő a babaszoba lakója. Ennél már csak az volt fájóbb, mikor az unokanővérem kapott egyet, ráadásul babakocsival. Kegyetlen sors, így kezdődött az én történetem, amelynek végével elindult egy másik...
Tehát, íme az én "Buci babáim"
 Tehát a szépségeimről: Igazi babaméretük van, az 56-os ruhák simán jók rájuk, ami rajtuk van, mind a gyerekek után örökölték. A végtagok műanyagok, a test anyag, és szivaccsal van kitömve. Ideje lenne újra tömni őket, de egyenlőre nincs erre időm. A kockás nadrágban a kislány, a felette lévő a kisfiú. Nemi jellegük nincs kialakítva, csak nekem az arcuk más.
 Tomika, a fiú baba. Csodálatosak a szemei. :)
 Panka, a kislány. Neki sajna már beletollaztak a szájába, de idén nyáron ez is megoldásra lel. Az ő szeme más árnyalatú, és sokkal kislányosabb a pofija.
Sűrű és hosszú szempillájuk van.













És cuki ujjaik. Hát ők voltak az elsők, akik a gyűjteményemet elindították. :)

3 megjegyzés:

  1. Megint csak én! Facebookon belehetne jelölni téged? persze csak ha vagy!! :) Üdv: Moncsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Igen! Megalapítottuk a Magyar babagyűjtők oldalát, onnantól fel tudod venni velem a személyes kapcsolatot is. Ide feliratkozáshoz én úgy tudom G-mail cím kell, én is azt használom szinte az összes kapcsolattartásra, és egyebekre. itt a link:https://www.facebook.com/MagyarBabagyujtokOldala?ref=hl
      Legyen szép napod! Üdv: Adél és Ismi

      Törlés
  2. Szia ! Kérdezném nem tudsz olyat aki javít esetleg ilyen babákat ? Konkrétan nekem szem javításra lenne szükségem

    VálaszTörlés