2012. július 15., vasárnap

A legszebb baba a világon!!!





Nem, egyáltalán nem túlzok, mikor azt mondom, 45 centi magas, gyerek kinézetű babám még soha nem volt olyan szép mint ő. Épp technikai segítséget várunk azzal kapcsolatban, hogy kitehessem ide azt az oldalt, ahonnan őt is vettem, illetve veszem meg. Azért szeretek oda járni, mert ha épp hó közepén nincs pénzem, akkor is 1 hónapos haladékot kapok a fizetésre! Na, mi ez, ha nem a legjobb bolt a világon??? Ami még az arcán kívül tetszik, azok a térdei. Olyasmi megoldásúak, mint a fashionistas babáké. Remélem, mihamarabb haza jöhet hozzánk, már nagyon várjuk!! Csak azt nem tudom, mi lesz a neve...  :)
suli szett
Nocsak, nocsak!  A babánkat Kaitlin-nek hívják és a   Moxie Best friends kiadás tagja. A neten találtam képeket Róla és a barátnőiről, valamint azt is sikeresen megtudtam, hogy külföldön darabja majd' 40 dollár!!!! Az magyar pénzben kb. 12 ezer ft. 300 ft-os árfolyammal számolva, + posta. Az én Kaitlin-em ennek a feléért kerül hozzánk. Ráadásul az eredeti ruhájában, és a talált képekről még ihletet is tudok venni!






1 megjegyzés:

  1. Nagy Lászlóné2013. április 16. 6:21

    Üdvözöllek!
    Szintén kedvenceim között vannak a BFC Ink babák, mint a Te Kaitlin babád.Nekem barna bőrű szemüveges Calissám van.Ha tudsz Magyarországon eladó BFC babát, szívesen vennék.(reborndoll@citromail.hu)
    üdvözlettel.N.Kati

    VálaszTörlés