2019. július 7., vasárnap

2019- első, utolsó, továbblépő



Kedves Olvasóim!

 Lassan második éve hanyagolom ezt a blogot, és ahogy elnézem, ezzel nem vagyok egyedül. Biztosan sokan vannak úgy, mint én: hirtelen bejön az élet. Na persze, nem úgy, sajnálatos módon, hanem egészen egyszerűen visz az ár. Nekem azzal kezdődött, hogy munkába álltam. Nagyon nehéz volt vissza szokni napi 8 órát, kemény fizikai munkát végezni, bevallom, iszonyúan elkényelmesedtem az otthonülő anyuka évek alatt. De, ez is csak egy dolog…
Vegyük sorra:
Amikor neki kezdtem a blognak, volt rá időm. Jelenleg a mindennapi munka mellett rengeteget maszekolok, mert hosszú távon szeretnék az időközben megszerzett szakmámból megélni, ehhez viszont ki kell építeni egy alapvető jó hírt. Tehát, 10 munkaóra mellett (mert túlórázok természetesen) 17:30-tól minden nap varrok.
A babasztorik készítése menekülés volt a saját pocsék párkapcsolatom „elől”, aztán mikor a kisfiam apjával lassan 3 éve feladtam, valahogy nehezen ment a babáim tökéletes életét fotózni. Szóval… „Megöltem” Leslie-t. A sors hatalmas fintora, hogy év elején elhunyt a pici fiam édesapja, és ezzel egy időben az égiek küldtek valakit, akivel nagyszerű, és eddig tartalmas, de végtelenül óvatos kapcsolatot építgetek.
Jelenleg nem tudok se igent, se nemet mondani arra, fogok-e még babasztorit fotózni, írni, mert nem tudom, néha nagyon van kedvem, máskor abszolút nincs, és a karácsonyi képeket is nagyon nyögvenyelősen tudtam összehozni. Imádom vissza olvasni, nagyon szerettem ezeket a sztorikat, de most nem megy, nem ez a fontos.
Ide, erre a platformra pedig többet nem teszek fel semmit. Megelégeltem a blogger szemétkedését, hogy leszed SAJÁT PRIVÁT képeket, hát oké, akkor a fene vigye el, nem ide fogok posztolgatni. A képeket a babákról máshol fogom ezután kitenni. LINK
Tehát, összességében a saját életem folyamatos rendezése és irányítása miatt nem posztolgattam, meg mert ide nem éri meg kitenni semmit, ha úgyse látszik a kép.
Van még egy dolog, ami kissé nyomasztja a csőrömet. Hét évvel ezelőtt rendeztünk először bloggertalit. Nagyszerű volt, hatalmas töltéssel jöttem haza Füzesabonyból. Azóta nyíltan vállalom, hogy babagyűjtő vagyok, sokat adott nekem az akkori találkozó. Minden évben egyszer össze hoztuk hol itt, hol ott ezt a banzájt. Lett Facebook csoport, ahol szintén hirdettük az eseményt, és minden évben egyre többen lettünk ezen az egy csodás napon. Idén jelenleg hárman vagyunk velem együtt, akik az éves talit megélik, és felmerült bennem, hogy lefújom az egészet. Azt gondoltam, a tizedikre felfejlődünk akkora csapattá, hogy Budapesten médiafelhajtással rendezzük meg a tizedik találkozót, de őszintén szólva, ez a lelkesedés most eléggé lapos lufi bennem. Sebaj, mi egészen biztosan jól érezzük majd magunkat, habár csak kevesen leszünk. Remélem, jövőre lesz aki bevállalja, mert én nem fogom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése