2011. október 4., kedd

Barbie ruha s.k


Végre bemutathatom a következő két ruhát, amit csináltam. Na jó, nem azok, amiket képen ígértem, de be kellett látnom, hogy egyszerűbbel kell kezdenem! Midge már régóta csak egy szál kismama ruhában járt, így neki kellett egy váltás, és azt hiszem neki lesz a legnagyobb kihívás új ruhákat varrni, mivel kismama. Geneviev fölsőjéhez van egy naci is, de hát... azzal le vagyok maradva!



póló közelebbről


kismama ruha oldalról



 Elirigyeltem hegemony77 babáit, mert mozgott mindenük. Aztán rájöttem, hogy van egy sportoló babám nekem is, csak egy hatalmas problémával küzd: A rekeszizmánál valami ki van akadva, és így szegény eléggé érdekesen áll.. Azért megpróbálom kitalálni, hogy lehetne rajta segíteni! A neve Andrea :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése