2012. március 14., szerda

Rosella

Nagy estélyiben
Nagyon sokáig komolyan gondoltam, hogy elég lesz nekem/ nekünk ez a negyven egypár baba. Aztán kihagyhatatlan áron jutottam hozzá a sziget hercegnője mese főhőséhez, Rosellához. Azért volt mindössze 600 ft(+posta), mert rövid a haja és nem énekel(elem híján nem is fog)  Nagyjából 5 óra alatt döntöttem el, hogy ide kell költöznie. Soha nem volt rövid hajú Barbie-m, de neki kifejezetten jól áll ez a fazon. Ha meg megunom, akkor jöhet a hajbeültetés ;)
nem látszik, de csillogó rúzs van a száján

szerintem egyszerűen  gyönyörű

"várj, a séróm nem jó!"

ez a ruha is jól áll neki

Sweety  azért nem ijen lelkes :)

a hivatalos kedvenc köszönti a gyűjteményben

csíííz

vagány rövid haj

oldal nézet

szemből

Ezek után kiderült számomra hogy ideje új  ruhákat varrni, mivel ami most rajta volt, mind kölcsön cucc. Meztelen érkezett hozzánk, így én el is vonulok alkotni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése