2012. április 16., hétfő

Menyasszonyi ruhák, N.R.:1

 Először is bocsánat a képek minőségéért, az ujjas ruhákat éjjel fotóztam és azóta még nem volt energiám javítani rajta... Szóval ez az első darab. Igencsak meglátszik, hogy még soha nem csináltam ilyesmit, de elsőre, itthonra nem is olyan tragikus azt eredmény.




 Nos, itt már látható egy jóval egyszerűbb ruha, ami annál hatásosabb lett, csak egy kis csipkét és egy masnit tettem rá.  A derekán ugyan meg kell kötni a ruhát, de ennek olyan szabása van, hogy tényleg úgy kell felcincálni a hölgyeményre, viszont nagyon jól áll rajta! A fátyol saját kútfőből van, a fenti ruhánál használt műtüllből kivágtam egy kisebb és egy nagyobb félkört, miután előtte jó alaposan körbe cikk-cakkoztam Én imádom ezt a ruhát, viszont nem ártana megtanulni, hogyan kell ezekről a szépségekről jó fotókat csinálni!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése