2012. december 15., szombat

Köszönet a figyelmetekért!!!!


Mostanában a karácsony miatt sokkal több az elfoglaltságom mint egyébként, így csak fel-fel néztem, hogy a többiek mi hírt adtak magukról, ennek köszönhetően láttam, hogy  átléptem az ötezres megtekintést. Köszönöm nektek!! Bambucnak köszönhetően a Pamela családom hamarosan fiúkkal fog bővülni, és tervezek a már nálunk lévő babákról is egy kis  beszámolót írni. Ezzel az egyetlen gond, hogy hülye fejjel kölcsön adtam a digitális fényképezőgépem, és azóta sem került haza... Viszont  a jövő heti babaáradat tartogat egy új meglepetést: Vettem egy hajlítgatós testű Barbie babát.1300 ft szerintem nem volt érte nagy összeg. Na közben rájöttem, hol kell szerkeszteni a képeket, és felhívták a figyelmemet, hogy ezek a fiúk nem az én vágyott kis Kurt babáim. Sebaj, a lányok széttépik őket ennek ellenére is!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése