2013. január 4., péntek

Szívtipró befutott, és hódít is...

 Hát ma nagy örömömre befutott az új Fashionista Ken, aki Edward mozgós ikertesója. Nos legnagyobb meglepetésemre a Flavas Elorámmal egyből megtalálták a közös hangot. Állítólag csak mert vele lehet balettozni... Na persze. Különben tudom, hogy kire fáj a kedvenc Flavasom foga, és mivel annyira nagylelkű (és fanatikus) vagyok, a hó végén meg is szerzem. Ó, bárcsak már ott tartanánk!!!!!Ma különben babatest csere is olt, Elora és Emma cseréltek,mert Emmát ritkában szerepeltetem :)



 Azt hiszem nem lehet nem imádni azt, ahogy a csuklója és a könyöke is mozog. Egyenlőre ő a kedvenc pasibabám.


 Az ép kezekkel.
 Emiatt cseréltek testet a csajok.

csak táncolunk!

 na igen :)


2 megjegyzés:

  1. Tetszik nekem az új pasi! Mit tud Edward? Láttam egy videót a Beszélj hozzám Kenről, hát nagyon vicces volt, azt hiszem olyat nem veszek. 3 féle hangmagasságban mondja, hogy Barbie baby, I'm so sorry:-))))
    http://www.youtube.com/watch?v=1DTEzjHeaXE

    VálaszTörlés
  2. Szia! A mienk is 3 hangon beszél, mikor kézhez kaptuk, a nagylányom rávette a sógorom, hogy a következőt mondja rá: "zombi vagyok, megeszem az agyad". Hát, azt érdemes lett volna felvenni, de visítva fetrengtünk a földön, mikor visszajátszotta, és nem jutott eszünkbe. :D

    VálaszTörlés