2013. október 1., kedd

Mikor valami öt percig az enyém...

Nos, az elmúlt napok izgalomban teltek, két hete vártam arra, hogy ma este legyen. Nagyon szerettem volna egy tündéri kis fiúcskát a családban tudni, és tényleg az utolsó másodpercben sikerült túllicitálnom a másik érdeklődőt. A felhőtlen öröm nem sokáig tartott, mert az alulmaradó rám írt, mivel van fent egy hirdetésem, szóval oda. A lányának szerette volna ezt a kis tököst  Karácsonyra. Igazából Szolnokon volt szerencsém ilyen forma babát látni, az ára azt hiszem, épp súrolta  nagyjából egy százassal a tízezres határt, szóval nem lehetetlen hozzá jutni, de persze nem mindegy, mennyiért. Szóval, mérlegeltem. 
1; Nekem van egy csodaszép kisfiam, sőt, ha jobban belegondolok, több szép is akad a gyűjteményemben.
2; Ez a legényke is csak a polcon csücsülne, és ritkán vehetnék kézbe a kiválasztottak.
3; Örömet szerzek vele egy kislánynak, aki talán a jövő babagyűjtője lesz. 
4; Akkor most az Univerzum törvényei szerint hasonló hatalmas jóban lesz részem, mint amit elengedek.
 És egy kép a gyönyörűségemről:
Hát, ő lenne az. Szóval, higgyétek el, nem volt könnyű a döntés, pláne, hogy miatta visszafogattam a másik nyereményemet is, de végül úgy gondoltam, akkor leszek én a kedves, aranyos, és rendes, aki átengedi egy kislánynak ez a szép kis fiúcskát. Nagyon nem  érzem magam boldognak. És remélem, odafönt értékelni fogják ezt, mert számomra igenis lemondás. És akkor egy kép arról, aki biztosan ide költözik, és nem csak egy átutazás erejéig: 
A hármas számú Berenguerem :)

5 megjegyzés:

  1. Én örülök, hogy vannak ilyen emberek mint te!:)

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon aranyos és kedves volt Tőled! :) Gratulálok a döntésedhez, igazán rendes vagy!

    VálaszTörlés
  3. Becsületre méltó döntést hoztál!!

    VálaszTörlés
  4. Nehéz döntés volt, nekem is volt már egyszer ilyen, de azt hiszem, jól tetted. Nem azt mondom, hogy gyakran csinálj ilyet(!), mert néha át is vernek, de most talán tényleg jót teszel egy gyerekkel. Nagyon aranyos kisbaba volt egyébként.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm mindannyitoknak a támogatást! <3

    VálaszTörlés