2014. február 4., kedd

Összeomolva....

Ma... megérkezett az a pénz, amely a kemény spórolással együtt elég lett volna...
Ma, meglopott az, akitől sosem vártam volna...
És mikor neki szegeztem a kérdést, a szemembe vágta, hogy eddig ő tartott el... 

Soha nem éreztem magam ennyire kisemmizve, és lealázva. Soha nem hittem, hogy valaha pénzzé teszem azt a pár babát, akikkel olyan sokat sikerült összehoznom, akikre annyira vártam! 

Ma mégis elkezdtem átválogatni őket, és feltenni a vaterára. Muszáj. Egy héten belül dolgozni fogok, de ebben a pokolban, amit a lakhelyemnek hívok hivatalosan, nem tudok egy hétnél tovább maradni. És a hétvégére tervezett költözésnek lőttek a pénzem eltüntetésével. Nem fogom tovább ragozni. Az eladó kedveseim itt vannak:
http://jatek.vatera.hu/babazas_jatekbaba/barbie_tipusu_babak_kiegeszitok/barbie_es_csaladja_mattel/happy_family_nagymama_1859941253.html

http://jatek.vatera.hu/babazas_jatekbaba/barbie_tipusu_babak_kiegeszitok/barbie_es_csaladja_mattel/happy_family_midge_teljes_felszerelessel_1859943467.html

http://jatek.vatera.hu/babazas_jatekbaba/barbie_tipusu_babak_kiegeszitok/barbie_es_csaladja_mattel/eden_starling_barbie_1859945915.html
Az egyik Kaitlin is eladó:
http://jatek.vatera.hu/babazas_jatekbaba/egyeb_babak_es_kellekek/baba_baba_szett/ritka_moxie_b_f_c_kaitin_elado_1860792731.html

5 megjegyzés:

  1. Hát, ez vérlázító!!!!! Nagyon sajnálom, hogy ilyeneket kell átélned. Mire jó ez neki? Bosszú? Tudom, hogy nem tartozik rám, csak gusztustalannak találom. Bocsánat, a kifejezésért! Bárcsak tudnék Neked segíteni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, igen, ez bosszú. A miértekről külön blogot írok, ami szigorúan 18 éves korhatárral van publikálva, és ha valakit érdekel, megosztom a linkjét. Afféle napló, önmagamnak. De jó kiírni mindent magamból, és tényleg nem ide való dolgok is felkerülnek benne...

      Törlés
  2. Nagyon sajnálom :( emlékszem, mennyire örültél nekik... :(

    VálaszTörlés
  3. Nagy Lászlóné2014. február 8. 4:20

    Szia Adél! Licitálok a Kaitlin bfc ink dollra, lehet előbb írnom kellett volna, és fix áron is megvettem volna, csak írnod kellett volna mennyiért adod.
    Köszönöm, és nagyon sajnállak. :-((((( üdv. Kati

    VálaszTörlés