2014. április 11., péntek

Pofonok...

Igazából napok óta készülök megírni ezt a bejegyzést, sőt, ha őszinte akarok lenni, akor hetek óta. Most már elfogyott a türelmem és a jóindulatom, viszont ha az a két illető még olvassa a blogot, hátha esetleg magára ismer, és esetleg mégis megkapom azt a három babát...

Tudjátok, bárki kerülhet nehéz helyzetbe. Február utolsó napjaiban kaptam egy megkeresést, hogy eladó lenne x baba kivételével több is. Írtam, hogy a következő héten tudok venni két babát, mind a kettő ritka itthon, sőt, az egyik az illetőhöz külföldről érkezett. A pénzt elutaltam, a címet elküldtem, és vártam. Az egyik babát, aki egy pasi, a nagylányomnak szántam névnapi ajándékként. Márc. 25 a jeles nap, én meg hatodikán utaltam, szóval tutira mentem. Hittem én... A babák azóta sem érkeztek meg, az eladó nem válaszolt a levelekre, eltűnt. Most egy tértis levelet fogok küldeni, hogy vagy  a pénzt küldje vissza, vagy adja fel legyen kedves a babákat. 

A következő fülest cserében kaptam. "Fű alatt" cseréltem egy babát egy olyanra, ami nekem ugyan megvan, de őszintén, el szerettem volna ajándékozni az egyik nagyon kedves barátnőmnek. A tulaj egy hét múlva írt, hogy baleset érte, holnap feladja a babát. Ez sem ma volt. Még mindig nincs itt a csere baba, én meg elküldtem az alku rám eső részét, két bő hete...

Igazából kicsit szégyellem is, hogy panaszkodom, mikor a két kivételt eltekintve nagyon jók vagytok hozzám, viszont remélem, hogy a két illető elolvassa, és érzik magukat olyan rosszul, hogy mégis megérkeznek a babák. Én nagyon becsapottnak érzem magam. Ja, pláne amiatt, mert a cserés blog el is tűnt, még aznap, mikor jött a levél, úgy hívták fel rá a figyelmemet. 

 Nos, ezzel ünnepélyesen be is fejezem a siránkozást, és hatalmas puszi nektek! kellemes hétvégét!

6 megjegyzés:

  1. Na én ezért rettegek a nettes vásárlástól egyébként. Inkább személyes átvételt választok, de olykor ha még is postára kell hagyatkozni, akkor köröm rágva várom a babákat. Drága babát postán nem fizetek. Van egy összeghatár nálam, amiért hajlandó vagyok tanulópénzt fizetni, amúgy meg az állandó idegeskedés miatt inkább nem ezt a módszert választom. A vaterán az értékelést mindig nézem, az apródon ilyen nincs. Pont ezért több babától is elestem már. De nem baj kivárok.

    VálaszTörlés
  2. Hát nagyon sajnálom, megértem ha ideges vagy. Most én is várok egy hete egy babára a vaterától, de biztos vagyok benne, hogy meg fog jönni, mert vásároltam már ettől az eladótól, csak ami igaz, az igaz, én is kicsit késve fizettem, és tudom, hogy sok feladnivalója van.
    Azért elég bántó, ha eltűnt az az blogoló, akivel cseréltél. Én is olvasgattam egy blogot, ami eltűnt, azóta sem tudom miért, mikor olyan lelkes gyűjtő volt?!? Remélem rosszul érzik magukat, és mihamarabb küldik neked a babákat, hiszem minden forint és perc számít. Én is szívesebben vásárolok személyesen, csak épp nem tehetem meg:-(, a városban nincs bolhapiac, Pestre meg ezért nem szaladok be.Drukkolok!

    VálaszTörlés
  3. Pff.. Nem igazán döbbentem meg ez Magyarország... Itt mindenhol vigyázni kell.Nem szabad olyanoktól venni akik nem megbízhatóak(értékelés figyelni kel) De hogy mondjak jót is sokszor lustaság is közbe játszik az eladóknál pl nálam is volt ami 4hónap után jött meg amit rendeltem.Remény hal meg utoljára!Persze ez a dolog Vatera,Zsibv és barátaira vonatkozik. Én csak kizárólag külföldről rendelek(Timi 1hónapig vízen és kenyéren él csak baba legyen) sokkal megbízhatóbbak! Nem fűzök nagy remény ahhoz se hogy eljutna a szívükig amit írtál mert láthatóan (mert nagyon úgy fest) meglógtak velük örökre(blog törlés..... magunk után el takarítunk dolog) Nevetségesnek tartom azért ezt a két jómadarat van képük...m1.De most tanultál valamit. :)
    Ui: Bocsi ha kegyetlennek hatott,nem annak szántam!

    VálaszTörlés
  4. Én le vagyok döbbenve bevallom :( ahogy olvastam a történteket.Én már jó rég óta adok-veszek a neten, Mo és külföld is, és egyetlen kivétellel, minden rendben zajott. Nagyon sajnálom, hogy ez történt veled, és remélem, előkerülnek azért!

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nagyon sajnálom, ami történt, remélem, kiderül még, hogy csak valami közbejött, és vagy a pénzt, vagy a babákat megkapod...
    Nekem eddig csak egyetlen külföldivel volt balszerencsém az ebay-ről: amit küldött, minősíthetetlen állapotban volt, és csak addig ígérte, hogy újraküldi az árut, amíg nyitott panaszom volt rá. Sajnos a panasz ügyet lezártam, és akkor persze eltűnt - az eset pedig elavult, hogy már új panaszt sem tudtam nyitni... És nála az értékelésekből sem lehetett előre gondolni erre...
    Majd írj, ha mégis lesz fejlemény. Puszi!

    VálaszTörlés
  6. Nos, eltelt egy pár nap, változás nincs. Ellenben tanulópénz volt, csalódottság szintén, de veszünk egy nagy levegőt, és elengedem ezt is. :) Amint lemegy a húsvéti nagy-takarítós őrület, jön a sztorizgatás :) Már van kép, csak szövegezni kellene. :)

    VálaszTörlés