2014. július 24., csütörtök

Megvaaan!

Mióta megadta magát hőn szeretett fényképező gépem, a telefonommal meg egyszerűen képtelenség volt szép közeli képeket készíteni, szóval azóta vadásztam vagy egy normális telefonra, vagy egy hasonló fényképezőgépre. Mivel hirtelen igényeim lettek mindkét kütyüt illetően, nem is kell csodálkozni rajta, hogy hónapokba telt, mire megtaláltam, valamint döntésre jutottam arról, mi is az, ami kell nekem. Íme a választottam: Sony Ericsson p990i:
                 
Ez netes kép, de az enyém épp ilyen, azzal a kis változással, hogy nem Quick Share, hanem T mobile virít az alján. Jelenleg ismerkedünk, de máris nagy a szerelem. A facebook simán megy rajta, a bloggerrel vannak gondok, amit jelenleg próbálok megoldani, egy új böngésző feltelepítésével. A képei mesések, van makró módja, autó fókusz, és vaku, ami nem egy kisebb atomrobbanás fényével villan fel, hanem úgy, hogy tökéletes képet kapunk. Már mutatom is:


Azt be kell valljam, ha épp megremeg a kezem, itt is homályos lesz a fotó:

Na, de a többi magáért beszél, azt hiszem. Tehát végre van mivel fotózni Rózsafalvában. Juhééé!

1 megjegyzés:

  1. Gratulálok, mindent megér egy jó fotóapparát:-)
    Várom a további sztorikat.

    VálaszTörlés