2015. február 6., péntek

Baby Spice!!!!!

Nos, hol is kezdjem... Valaha megboldogult tinikoromban az első  kedvenc lányeggyüttes, akikért rajongtam, az öt fős fűszeres csajszi csapat volt. Persze engem is a Wannabe fogott meg, és  nagyjából  tizenhat-tizenhét lehettem, mikor  megpillantottam őket egy játékboltban, bedobozolva, darabonként ötezer (!!!) forintért. Akkor még száz alatt lehetett kapni egy kiló kenyeret, csak a miheztartás végett... 
Szóval, mikor már tudatos babagyűjtő voltam, tudatosan vettem meg egy ezresért Mel B-t, és most 330 forintért Emmát. Ő az, Élőben:

A hölgyet akoriban Emma Bunton-ként ismertük, vagy Baby Spice-nak hívták, mert ő volt alegfiatalabb a lányok közül. Belőle is legalább két kiadás van, az egyiknek olyan a teste, mint Mel B-é, de a mienk nem az, a keresztről azonosítottam be, vele: 


És íme a mi lányunk:


Igen, terveim közt szerepel egy koppincs ruha készítése. Egyszer...

1 megjegyzés: