2015. március 29., vasárnap

Kutyás Steffi

A kukás Steffi, az jobban hangzott volna :/ Nem véletlen írom ezt, mert mikor két hónappal a vásárlást követően kibontottam a nőt, akkorát csalódtam, amekkorát csa

 A bokájától megáll az ész. A teste egész jó anyag, a bokát viszont kár volt mozgósítani
 A derekát szintén felesleges volt mozgósra hagyni. A haja pedig csomókban hullik... 
 A testére csak Steffi fej jó, így Midge kapott egy Mattel torzót. Itt a Steffi testen.
 A kutyái aranyosak. 
 A mama kutya hasa lenyitható, és behelyezhetőek a picinyek.
Szóval. Nem érte meg a 2500 HUF amit fizettem érte. Majd ellesz a polcon. 

1 megjegyzés:

  1. Az én steffim egész jól tartja magát, Bár a bokája valóban hülyén nézz ki mivel eredetileg lábujjhegyen áll. Én levágtam a haját, pedig nem is hullott, de akkoriban épp elegem lett a szőke hosszúból.

    VálaszTörlés