2016. április 1., péntek

Aranyhaj - glitter hair tangled disney doll

Csillánál félre volt nekem téve, ő a 2016-os év első Barbie jellegű szerzeménye. Aranyhajat több változatban kiadták, ami nem tetszik benne, hogy szinte az összes jobbra néz. Semmi fantáziát nem látok ebben a megoldásban. Összeálltak Elorával, aki igen rosszul néz ki mostanában, a sok stressz miatt ledobott pár kilót (eláll tőle a ruha)

Aranyhaj feje kissé nagyobb, de jó szögből fotózva nem olyan gáz.
A haja iszonyat hosszú, még összefonva is.


Kedveskéim. És egy kép, milyen volt a dobozból frissen kibontva:


4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, én is imádom Aranyhajat! És ha jól látom csillogó a haja???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, csillogó szálak vannak benne! Majd kibontom, és úgy is lefényképezem, mert nagyon kíváncsi vagyok, hány centi hosszú a haja

      Törlés
  2. Nagyon szép szerintem ez a baba, és tetszik a csillogó haja! Gratulálok az új lányhoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, van benne valami , ami engem is megfogott :)

      Törlés