2016. július 18., hétfő

Leslie új élete...

Nem hittem volna, hogy 34 évet kell leélnem ahhoz, ami megtörtént velem nemrégiben. Megloptak a saját otthonomban, és épp azt vitték el, aki számomra a legértékesebb volt a világon. Sajna jelenleg meg van kötve a kezem, aki elvitte, pontosan tudta, hogy nem lesz rá lehetőségem, hogy ha vissza akarom kapni, akkor rábizonyítsak bármit is. Na, de ez egy másik történet. Leslie-ről van szó, az első dobozos babámról, akire nagyon sokáig vártam, és épp ezért a kifizetett ár többszörösét érte meg nekem. A helyzet, hogy első számú gyanúsított felhívott pénteken, hogy megvan a baba, egy ismerőse látta a kéken, hogy keresem. És hogy 10 ezer ft-ért visszaadja!!! A bibi ott van, hogy ezt a bejegyzést (nem véletlen) csak a közelebbi ismerősök láthatták. Nos, utána néztem, az ebay-en 11 ezer ft-tól is haza lehet hozatni, szóval közöltem egyes számúval, hogy nem vagyok hajlandó az új árát kifizetni érte. Most várok... Remélem, megy a váltságdíj lejjebb is. Viszont addig is, a család élete megy tovább... Hamarosan olvasni lehet, mi történik velük.Azért, remélem, a drágám hazakerül.

5 megjegyzés:

  1. Remélem Leslie hazatalál hamarosan. Aki meg elvitte remélhetőleg megbánja, amit tett, hátha van lelkiismerete és nem szemétkedik tovább!

    VálaszTörlés
  2. Hát, ez elképesztő!!! Nagyon kívánom és drukkolok, hogy Leslie-t épségben visszakapd!!! Nagyon durva, hogy egyes emberek képén mekkora bőr van!!!

    VálaszTörlés
  3. Én is remélem, mert nagyon hiányzik! Így, hogy itt van Jhon, még sokkal rosszabb, pedig tényleg nagyon hálás vagyok érte Rosemary-nek!

    VálaszTörlés
  4. Elképesztő amit írtál! Remélem jó vége lesz a történteknek. Hogy veszi a bátorságot, hogy ilyet tegyen?!

    VálaszTörlés
  5. Ez tényleg elképesztő! Nem ismerem a körülményeket, de aki ilyet csinál az nagyon nagy szemétláda! Remélem, Leslie mihamarabb hazakerül.

    VálaszTörlés