2011. augusztus 16., kedd

Az e.bay útvesztőjéből...

Na szép éjjelt! A cím megtévesztő... Oké, fent vagyok az e-bay- en, de rá kellett jönnöm, hogy hiába, mert a megfizethető babákat nem postázzák ide, Magyarországra... Nos be kell valljam, át kell keresztelnem a blogomat, mert úgy néz ki, új szerelem éledezik bennem. Az egész egy csodaszép  fiú babával kezdődött, a márkáját tekintve DIA, és ígérem teszek fel róla képet. Csodaszép, szerintem! Aztán valamikor egyszer a picasaban elveszve találtam cuki 12 cm magas babákra ruha mintát. Akkor még nem tudtam, hogy ezek Berenguer babák. MA találtam egyet az egyik magyar aukciós oldalon, egy 5"-at, írtam is az eladójának hogy habár ebben a hónapban kiköltekeztem, de jövő hónap elején megvenném. Már most örülök neki, hogy mégiscsak hozzá jutok egyhez! Holnap fizetek Midge-ért! Remélem péntekre ideér. Jajj, annyira boldog vagyok, hogy minden ilyen jól alakul! Na megyek, mert ma még be kell fejeznem a munkámat, amit holnap postázok... Valamiből élni is kell :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése