2011. augusztus 14., vasárnap

Bemutatkoznék:-)

kellemes napot! Nem véletlen, hogy ezt a blogot a lehető legnagyobb névtelenséggel kezdtem el, mert sokan vannak a környezetemben, akik nemcsak rossz szemmel nézik, ezt a szenvedélyem, de egyenesen bolondnak tartanak miatta. Gondolom, nem vagyok ezzel egymagam. Lassan 30 leszek, a baba mániám nagyjából 9-10 éves koromban indult, mikor az unoka nővérem kapott egy gyönyörű Barbie-t . A szívem szakadt meg utána, de mivel mi hárman voltunk lányok, anyu így arra jutott, hogy akkor egyikünk se kapjon. Az első babámat 1 szatyornyi játékért cseréltem el, és boldogan vittem a mamámhoz, akinél rengeteg fürge ujjak újság volt. Többen találtam Barbinak való kötött dolgokat, és a külön tett számokat most végre a saját babám kedvéért vehettem elő. Sajnos az idő múlásával a drága babám nagyon szomorú sorsra jutott, ugyanis a húgaim összevesztek rajta, és letörték a fejét. Anyu ugyan vett mindannyiunknak gagyi műanyagból, de nekem nem kellett. Aztán jó ideig nem is volt több babám. Igazából egyszer álltam a játékboltban, és rájöttem, hogy van saját keresetem, bármelyik Barbit meg tudom venni, amelyiket csak akarom. Aztán rátaláltam az aukciós oldalakra, és onnantól nem volt megállás. Van egy 11 éves lányom, most ő a hivatalos tulaj, de egészen a tegnapi napig még lestük a kínálatot, mert volt egy nagy álmunk: A Happy Family családból az anyukát megszerezni. Tegnap ránk mosolygott a szerencse, és 1 hét múlva már itthon lesz. Hurrá!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése