2011. szeptember 25., vasárnap

Amikor zajlik az élet

Mikor megkezdtem ezt a blogot,feltett szándékom volt minden nap írni. Hát nem igazán jött össze az utóbbi időben... Viszont túl vagyok egy őszi nagytakarításon, és ezután várom az őszi lomtalanítást, hogy a nagytakarítás  termését ki lehessen pakolni, és eltüntetni a környékből. Gyors ellenőrzés, hogy hol maradtam le: Szóval épségben megérkezett Mika cica párja, akit nemes egyszerűséggel Ludmillának kereszteltünk, és Milla néven fut a barbie házban. A nagyszülők baba rezidenciája nem érkezett meg, mert csomagolás közben ripityára tört, és az asztalos ismerősöm nem tudja vállalni, hogy megcsinálja nekem, amit kinéztem magamnak. Hát nem jöhet minden össze , na! Pár kép a cicókról:
cica puszi


nagyon szimpatikus vagy!

elviszlek egy körre :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése