2011. szeptember 5., hétfő

Ma is volt a postás... És várom holnap is, meg holnap után is!!



Nah kérem, ma megjöttek a kemény 105 forintért licitált babáin. Az már az eredeti képeken is látszott, hogy a Skipprnek defektes a feje, de úgy voltam, nem bánom, ennyiért lesz új teste a Steffi Love kamaszomnak... Az is aukciós oldal, csak épp voltam olyan naiv, hogy nem kérdeztem meg, van e valami hibája a babának... Ebből kifolyólag nem kis pofon volt, mikor kibontom a csomagot, és kiderül, hogy a kamaszomnak-aki miatt az egész bagázst megvettem-rendesen, megmozdíthatatlanul oda van ragasztva a lába, mind a kettő... Na de a lényeg, megmutatom az előtte-utána képeket!
 Más: szóval, naná hogy nem bírtam megállni, és megint 2 új hölgyeményt várok a baba országomba. Holnap pedig előre láthatóan megérkezik az ici pici berenguerem!! Már alig várom!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése