2012. május 29., kedd

Cleo De Nile

 Ki hitte volna, hogy nekem egyszer Monster High babám lesz? Hát én magam sem, őszintén bevallva. Igazából nem vonzott sem a kék, se a szürke változat, amelyek leginkább valamiféle kriptaszökevénynek néztek ki. De ez a csajszi valahogy mégis meg tudott nyerni, és  haza jött a bolt kirakatából velem. Ott ugyanis már egy hónapja minden nap kint várta hogy haza vigye valaki. A testalkatára nézve nekem a "botsáska" jut eszembe, a Barbie ellenző szülők egyből inkább az addig kevésbé kedvelt "sztárt" veszik meg, mintsem a legújabb őrület sokkal gallyszerűbb testű manökenét. Na mert hát ő meg a valóság két dolog, viszont a mesében mindent lehet! ;) A ruhát persze egyből levettem róla, és kíváncsian méregettem, hogy ugyan van -e olyan darab, ami egyáltalán jó lesz rá. Meglepve tapasztaltam, hogy Bratz leánykám fölsője is  enyhén lötyög rajta, pedig ő azért tényleg különleges kis  hölgy. Ma este  bemutatkozik a többieknek. Remélem nem tépik szét, mivel a mellékelt papíron az állt, hogy ki lehet szedni a kezeit :O Még jó, hogy a 12 éves lányom fog vele babázni, a kicsik elől egyszerűen föl kell tenni a polcra...



a Bratz lányomon a kötött fölső

Cleo Bratz fölsőben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése