2012. május 7., hétfő

Skipper phone fun

Nagyon sokáig csak álom volt, hogy legyen egy Barbie babám. Aztán egyszer Kiskunhalason betévedtem egy játékboltba -14 évesen- és megláttam az első Skipper babát. Bébiszitter volt, 3 pici baba lógott rajta. Suli után rengeteget bámultam, ahányszor csak a kirakat előtt elmentem... Akkor kezdődött nálam a rajongás. Skipper Barbie húga, a legidősebb. Én személy szerint sokkal jobban szerettem azokat a változatokat, amiket be is szereztem. A szerencse sokszor mellém állt, mert  az aukciós oldalakon nem egyszer sikerül nagyobb csapat babát vennem, amik között például az én egyik kedvencem is volt. Megpróbáltam hasonló ruhát össze dobni neki , mint amiben a dobozos képen látható, mert sajna teljesen meztelen jött hozzánk. Elnézést kérek az ing fura kinézetéért, még soha nem csináltam galléros inget.
 A szoknya nem volt egy nagy valami, és a harisnya sem, csak a mellény és az ing tartott egy kicsit tovább, mint ahogy terveztem. A következő napokban remélem lesz időm lefotózni és feltenni a másik két Skipper babámat, akiket persze másként hívunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése