2012. augusztus 7., kedd

Lea Barbie költözik hozzánk! :)

 Van az úgy, hogy az ember lányára rámosolyog a szerencse. Így volt ez most is. Nem tagadom, már régóta fájt a fogam Leára, de egyszerűen megfizethetetlen áron kínálták itthon, és a külföldi portálokon is. Nagyon irigy voltam bambucra, akinek van ilyen babája, és ráadásul nm is egy. Aztán bíztam abban hogy be tudom ezt a kivételes babát vonzani. Ma kedd van, így ha mázlim van, pénteken már itt bulizik a csapattal :)
 Típusát tekintve illatos Cali Girl, lapos talppal. Volt nekünk egy kókusz illatú, de nem emlékszem, hogy mi volt a neve. Hülye fejjel eladtam, de elmúlt a selejtezős időszakom, maximum azoknak a lábára lesz útilapu kötve, akikből kettő is van... Az unokám majd ha megörökli, megteheti ;)

1 megjegyzés:

  1. Kedves fricskamacsk! Nagyon örülök, hogy megtaláltam a blogodat! Tetszenek a bejegyzéseid! Én is egy babagyűjtő vagyok. Ajánlom figyelmedbe a weboldalamat: www.vilagbaba.webnode.hu
    Ha van kedved, látogass el a babavilágomba!
    Üdvözlettel:
    Adrienn

    VálaszTörlés