2012. augusztus 11., szombat

picurkáink

ocean toy babám
 Bambuc blogját olvasgatva rájöttem, hogy az egyik pici babám nem is olyan kis noname mint gondoltam. Én azért vadásztam rá, mert kislány koromban kettő is volt, a búcsúban lehetett kapni, de az egyik elveszett, a másik lába meg Bambucéhoz hasonlóan kitört. Csak ezért a kis lányért vettem meg azt a csomagot, amiben mellette volt ez a fiú, 2 Hasbro Paul, egy Cindy, 2 kicsi első generációs barbie bébi, és rengeteg-rengeteg cucc. A szívem meglepő módon nem totálkárosan került hozzám, vigyáztak rá nagyon, és a kis kiegészítőire is. 3 pár cipőt kapott, most a
 fölfordulás miatt csak az egyik  fehéret adtam rá. Horgoltam neki kis fölsőt is, és most azon morfondirozom, milyen legyen a lakásuk berendezése :)


mi vele együtt kaptuk, nem tudom tényleg ő e a párja

méretarány, Leával

























 Balról jobbra: Steffi Laura tetkóval, ocean toy lány és barátja, még egy mini steffi, és egy lego scala. ők a többiek, akik akik közül a tetkós mini simba baba volt, amelyikez boltban vettem, mert olyan szépnek tartottam az arcát.











Lánykorom egyik álma a lego Scala baba  és háza, és a hozzá tartozó egyebek volt. Ebből csak ez a baba valósult meg, egy csajos csomag eleme volt. Sajna a L.Scalát már jó pár éve nem gyártják így horrorisztikus összegekért lehet hozzá jutni egy-egy azóta fölnőtt tulajdonostól, akik nagyon is jól tudják, mennyit érnek most ezek. Na de sebaj, Lea után bevonzom a lottó ötöst is, és akkor mindent fölvásárlok, hogy felépíthessem babaországot!
A baba eredeti nevét nem tudom, de nézzétek meg, mit tudott ez a pici baba, és ő minimum 15 éves!!! gyönyörűen megoldott és kidolgozott a térde és a könyökének a gömbcsuklója. Érdemes lenne róla közelebbi képeket csinálnom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése