2012. október 28., vasárnap

baba doboz, második adag

Zapf testvérek

Íme a második doboz tartalma. Mint látható,  itt már nem csak mattel és simba gyerekek vannak
Ryan

Az én babám, és Simba bébi
   Nosztalgia babám
ujjszopizós szívem csücske

babamérce, ez a baby born 12 cm magas...

Ezt a gyönyörű szempárt látni kell! Legújabb gyerek lakónk: Lora
A ruháját az előző otthonában kézzel varrták! Igazán szép munka!!
Mini baby born csapat. Lentebb, a doboz aljából előkerült az ötödik is :D
 Az új mini baby born, ő k.b. 15 centi magas. Sokkal könnyebb lesz rá ruhát készíteni
Méretarányok
szerencsehozó tündérbabám :)
régebbi kaucsukbaba

 Berenguer szerelmeim

 Imááádom!!
 kis nevetős :)


 Ez a Shelly így lekopasztva érkezett hozzánk. Még nem döntöttem el, hogy barna vagy szőke lesz-e.
 kicsi Zapf baba, alvós, fürdésálló

 City toy  ikrek. Nagyon cuki pofijuk van :)
"mi van öcsém??"
BEEEEEE


Ennek a babának olyan története van, ami megér egy külön posztot. Csak a gyönyörű arca miatt vettem meg, de ezek a képek nem adják vissza a valóságot


Ő volt, aki elbújt ;)    A következő napokban házon és megyén kívül leszek, de pénteken jönnek az új hírek. Addig, hogy ne unatkozzatok, teszek fel pár képet Zoé és Ed látogatásáról Genevievéknél.

1 megjegyzés:

  1. Ilyen Zapf gyerekeket én is szeretnék, de mostanában nem látom őket. Tudod már melyik sorozatból valók, nem találtam semmit róluk?

    VálaszTörlés