2012. október 19., péntek

California Girl Barbie és Kiyoni-ék kislánya

Lea és Barbie találkoznak
 Adriennek köszönhetjük legújabb lakóinkat, egy California Girl Barbie, és vele érkezett Lora, Kiyoni és Tre kislánya. Ő volt a bébiszitter, amíg a szülők tisztáztak egy-két hatalmas félreértést....
Szia barátnőm!

Egy kis beszélgetés;  mindketten nemrég esküvőn voltak, így ez nagyon jó alaptéma volt.
 Lora az asztalra is felülhetett, és izgatottan várta hogy az anyukája a meglepetéssel vissza térjen

A nagy találkozás... Kérdések és válaszok....
"- Apád átadott egy levelet, amiben szakítasz!"
"-Mi?? Te írtál nekem egy levelet, hogy lemondod az esküvőt, hogy Európába jöhess!!!Én meg ott maradtam, még azt se tudtam elmondni, hogy gyerekünk lesz!"
 "-Gyerekünk?? Hol van most? Láthatom?"
"-Mindjárt szólok nekik..
 "-Tudja, hogy én vagyok a papája? Kisfiú, vagy kislány? Hasonlít rám? MI a neve?"
" -Ez túl sok kérdés! Várj!
 "Itt is vannak"
 Barbie és Lora megérkeznek.
".Kicsim, azt mondtam, van egy meglepetésem.... "
 "-Ő itt az apukád"
"Szia picur!  Ide jössz egy kicsit?"
"szia! Tényleg te vagy a papám? "
"Igen, én. A nevem.... Tre .."
"Az enyém Lora "







Folyt . Köv

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése