2013. március 4., hétfő

Elmaradt...

Újra  szégyellhetem magam, mert annyira el vagyok maradva a bejegyzésekkel, de egyetlen mentségem, hogy nem igazán megy még összeegyeztetni a kötött munka mellett  az élet egyéb dolgait is, így azok szorulnak háttérbe, amik nem függnek szorosan össze a mindennapi életvitelünkkel. Pótolnivalóm persze van bőven, de hát ez nem olyan nagy baj. Viszont azt sem tudom, mivel kezdjem...
Nos akkor egy kicsit vissza nézem, hol is hagytam abba a posztolásokat. Azóta sokan költöztek hozzánk, és a bevándorlás úgy tűnik nem ér véget, mert  folyamatosan sikerül kifogni néhány aranyhalat a neten. Bambucnak köszönhetően költözött hozzánk ez a lányka, akit Paris Hiltonról mintáztak. Hát, ő igazából egy átfestésre vár, a hatalmas és lenyűgöző mester Noel Cruz munkái után, mert nekem ő a példaképem, már ami a festést illeti. Nos íme Paris nálunk:
Elnézést, amiért homályos a kép, sajna mobillal kapkodtam össze.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése