2013. március 12., kedd

Valóra vált álmok

Egyszer réges-régen, mikor rádöbbentem arra, hogy megvehetem magamnak a a régóta áhított Barbie babákat, még nem is gondoltam, micsoda gyűjteményem lesz az idők múlásával. Aztán, mint ahogy erről már régebben írtam, kívánságlistám is lett, aminek első helyén Midge és Allen álltak, a dobogót megosztva a szerintem szuper-macsó Harley Davidson Kennel. Komolyan, ha elém teszik őket, hogy válasszak közülük, nem ment volna. A szerencse azonban mellém állt, és mint már oly sok alkalommal, megint bejött a vonzás törvénye: a hétvégi ünnep miatt nm hiszem, hogy még most, de a jövő hétfőn bizony beköltözik hozzánk H.D Ken, akit itt Leslie Shepard-nek fognak hívni. Ó igen, már van neve is. És várja élete szerelme, legalábbis én már kinéztem neki akkor a párt, mikor hozzánk került, és egyik itteni fiúval sem illett össze....

 Egy kis történet a pasinkról: 

Az én álompasim 1997-es kiadású, ami azt jelenti, hogy a dobozos változatait a külföldi aukciós oldalakon igen szép összegért lehet megkapni. Én hirtelen az első találatra egy  200dolláros  aukciót nyitottam meg, ami azt jelenti, hogy én ehhez képest negyedáron vettem meg. A H.D. Kenből három változatot találtam, a miénket, egy "öregebb" kiadást, és egy modern szőkét, ami messze alulmarad, már ami a kisugárzást illeti. Igazából most sokan őrültnek  hihetnek, de ahogy ezt a babát nézem, azt kívánom, bár létező pasi lenne, és ő lenne a férjem. Persze csupa jó tulajdonsággal rendelkezne, és örökké szeretnénk egymást... (De sajna ő az az álompasi, aki sosem kel életre, így a jelenlegi kedvencemet készülök hozzáadni feleségül.)Tehát ő költözik hozzánk:
 Itt még az előző tulajnál. Igazából egy gyűjtői darab, én fogom kibontani a csomagolásból, amit alig várok.





A következő képen az 1999-es kiadású, és szerintem durván megöregedett, nagyon charme mentes öreg motoros látható. Ő biztos nem fog a gyűjteményembe kerülni!

http://www.flickriver.com/photos/31303432@N04/5439153361/

És végül, de nem utolsó sorban, a modern, szőke fiú. Ezzel a fejjel épp két fiúnk is van, nem kell több belőle:
http://www.flickr.com/photos/irahhhmodelmusedolls/5137546497/lightbox/


Igazából rengeteg képet lehet találni, ha a keresőbe beírjuk "Harley Davidson Ken". Érdemes gyönyörködni benne. Reményeim szerint videós rögzítésre kerül az érkezés, ehhez kéretik sokat drukkolni!!

1 megjegyzés: