2013. április 30., kedd

Leslie és Alan komoly beszélgetése...

Személy szerint imádom tervezgetni a kis történeteinket, nincs ez másként most sem. A képek hetek óta várnak arra, hogy közzétegyem őket :)


 Leslie és Elora elmentek meglátogatni Alant, és a feleségét, hogy elújságolják az eljegyzés hírét. A fiúk lent beszélgettek, lássuk, miről volt szó:


Leslie: Képzeld, megkértem Elora kezét, és igent mondott!
Alan: Nahát, gratulálok! És, kitűztétek már a nagy nap dátumát?
"Még nem, egyenlőre örülök neki, hogy ezen túl vagyok. Habár van pár dologról tervem" 
"Tudod, én fekete miniruhában képzelem el Elorát az esküvőn, jó mélyen dekoltált ruhában"


Leslie álma

"Hááát, öhm... Izé... "

"Szerinted nem túlzás a fekete, mini, mélyen dekoltált egy kicsit?
Szerintem inkább hagyományosabb ruhát választana."


"Igazad lehet, akkor mondjuk mit szólsz egy félvállas fekete minihez?
a kettes verzió
"Szerintem még ez is kicsit túl sok, de ezt beszéld meg vele."


 Ezeken a képeken beleleshetünk Leslie vágyaiba, már ami a ruhát illeti




a dekoltált ruha nagyon tetszene neki :)

1 megjegyzés:

  1. Hello from Spain: I like to see these two guys talking about the upcoming wedding. Keep in touch

    VálaszTörlés