2013. április 7., vasárnap

Ryan felnőtt, és jó pasi lett

Egy ideje szemezgettem ezzel a sötétbarna hajú fashionista Kennel, végül arra jutottam, igenis szükség van rá, hogy a fiúk csapatát erősítse, még a rokkantsága ellenére is. Mert ez a szegény fiú nem a fejét vesztette el, hanem a lábát. Bizony, valahogy letört, és így lett meghirdetve is. A keze  csuklóban mozog, így emiatt, és a sötét színű hajának köszönhetően költözött hozzánk. Utódom egyre nézi, miközben fotózgatom, és ezt mormolja: Annyira hasonlít valakire! kérdezem, kire, de nem tudott válaszolni. Régi jó barátném adta meg a kezdő lökést, mikor a képet meglátva megkérdezte: Ő nem egy felnőtt Ryan? több sem kellett,  beguggliztam, hogy 2009 fashionista Ryan, és katt a képekre. DE Ő AZ!!! Íme a képek:
kicsi Ryan










nagy Ryan

 Azt hiszem, jobb lenne, ha egymás mellé tudnám, tenni őket, de nem megy :(







 Leslie üdvözli nálunk Hamar össze is haverkodtak.

 "Én, és a lábam".




 Ez a pasi a fashionistas Raquellel testvér, legalábbis egy hivatalos infó szerint. Ez nálunk másként lesz, szokás szerint. Úgy gondoltuk, ő  Leslie öccse, és Daniel a neve.

 A lábának törését azért teszem közzé, hátha valakinek el van mentve egy babajavító blog címe, és elküldi nekem, mert szerintem nem lenne muszáj fixre rögzíteni a lábát.

1 megjegyzés: