2013. május 25., szombat

Bútort gyártottam

Kivételesen nem egy újabb baba érkezéséről számolok be, mert sajna nem érkezett meg a tegnapra várt pasink, hanem arról, milyen csodálatos dolgokra képes a teremtő fantázia. Maga az ötlet régóta érlelődött bennem, és komolyan, két dologra fordítottam a legtöbb időt: megtalálni a megfelelő cipős dobozt, és persze az anyagot, amellyel bevonom. Szerencsére volt itthon  néhány centi fölösleges kétoldalú vetex, és leteszteltem, mit bír a szerelmem, ha már egyszer Singer. Nos a név kötelez, simán  hiszti nélkül elvarrta a kartont is. Persze nagyon lassan varrtam, féltem, nehogy baja essen a drágámnak, de meg se kottyant neki. Tehát, nézzük, mit hoztam össze:
A rózsás anyagnak külön sztorija van. Őszintén, mindig vágytam egy ilyen kanapéra, mármint, aminek az anyaga rózsás.
 A takaró huzatot leszedve ezt látjuk. A fekvő felület egy kicsit cseles, tépőzárral és egyéb kis trükkökkel  van megoldva
Hátul egy szalaggal rögzíthető a kanapé merev alja
 És ilyen szétnyitva. A matracot sokkal könnyebb hajtani, ha végigvarrjuk ott, ahol a hajtásvonal van.

Nos, hajtsuk akkor össze!



Remélem, másoknak is kedvük támad bababútort készíteni! Lehet, ez nem tökéletes darab, de én nagyon elégedett vagyok vele :)

6 megjegyzés:

  1. Szia! Gratula a kanapéhoz, nagyon jó lett! Nem láttam még eddig sehol ilyen rafinált, kinyitható babakanapét :)

    VálaszTörlés
  2. Hú de szuper, hogy kinyitható! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Köszi! Legközelebb le is fotózom, most nem volt merszem, és amúgy is amíg a reális agyféltekém nem gyűrtem le, nagyon nem volt egyszerű. Aztán a kreatív agyam végre győzött :D A fotelek is ágyazhatóak lesznek, csak kell még egy doboz hozzájuk :)

    VálaszTörlés
  4. Hello from Spain: Beautiful sofa. Lovely. Keep in touch

    VálaszTörlés
  5. Szia! Gratulálok a remekművedhez, igazán egyedi és ötletes. Nagyon tetszik!!!
    üdv.Kati

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Szuper ágyat készítettél a babáknak! Ezt majd megpróbálom rekonstruálni:)
    A közeljövőben felteszem a saját készítésű ágyakat, amiket készítettem.

    VálaszTörlés