2013. július 12., péntek

Szereplők beszerzése...

Nos, a folytatásos regényben nőni fognak a gyerekek, és a napokban rábukkantam a tökéletes leányzóra, aki a kicsi Nikki lesz a későbbiekben. A gyermek és kamaszkor megoldott volt, mindössze az ifjúkorral voltam kicsit gondban. Íme a képek:
Nikki kisgyermekként
Nikki, mint kamasz lány

Nikki, ifjú hölgyként
Oké, a zöld szem kékre váltása  gáz lesz, de van fotóshop :D
Nos, alig várom, hogy hazaérjen, és beszámolhassak róla, mert azon kívül, hogy Shrek Fionája, hivatalosan, nos, ezt leszámítva semmit nem tudok róla :)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek, gratulálok! Majd készítesz velük egy összehasonlító csoportképet? A szereplők majdani növekedésének megtervezésénél én is mindig a szemszínnel vagyok gondban... De lehet, hogy Nikki idősebb korban megkedveli a színes kontaktlencsét :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Igen, mindenféleképp, mert egy-két flickr-es képen olyan, mintha alacsonyabb lenne az átlag Barbie-nál. Csak most valahogy minden eladó olyan lassan reagál, hogy kiakasztó :(

      Törlés
  2. Hú, ezért a Fionáért most én irigyellek, nagyon szerettem volna már egyet, imádom a mesét is:-) Hozd el légyszi a találkozóra augusztusban, hogy kézbe vehessem!

    Nagyon jó ötlet, hogy a babák nőnek idő közben!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké, vinni fogom! De csúnya voltam, mert valaki más alkudta le, én meg gyorsan lecsaptam rá :) Oké, eltelt vagy öt óra a levélváltás után, de én percenként frissítettem, mikor a H.F autót átállították nekem fix árra, szóval aki kapja, marja... :)

      Törlés
  3. Hello from Spain: beautiful dolls. I like the name of Nikki. Keep in touch

    VálaszTörlés