2013. augusztus 7., szerda

Dinnye, vagy uborka szezon, ahogy tetszik :)

Meleg van. Tikkasztó, rekkenő, és lassan elviselhetetlen. Nincs kedvem fotózni, sztorizni, pedig a történet megvan, és tényleg csak össze kellene rakni. De ebben a melegben semmi nem megy. Tehát, miután lenulláztam magam, megfogadtam, hogy nem nézek fel ebben a hónapban az aukciós oldalra. Akkor bántam ezt meg, mikor a Barátnőm megszerezte az Olsen lányt, és pár nap múlva megnyitottam a "bűnös  költekezés" kapuját. Nem mondom, hogy megbántam, mert akkor hazudnék, és sikerült találni valamit, amivel örömet tudok szerezni valakinek. Tehát, vettem egy újabb P Bo babát, de ő ajándék lesz:

Nos, elnézést a képért, igazából a lényeg látszik. Itthon is bemutatkozik, aztán a tali előtti napon szépen elbúcsúzik, és nagy útra indul. Tudom jó helyre kerül, és éppannyira örülnek neki, mint ahogy én örültem az enyémnek :) 

1 megjegyzés: