2013. augusztus 13., kedd

Takara Jenny, hogy egyem meg a pici méreted!

Nem, nem vettem egy T.Jenny babát, de mikor Boróka blogján tovább léptem a linkre, hát az a ruha egyszerűen üvöltött, hogy varrjam már meg.
A jobb oldali :)
Hab a tortán, hogy pár képpel arrébb az összes ruha szabásmintája megvan, és némi gyakorlattal a leírások is értelmezhetők (nem, nem tudok japán varrónyelven, csak a képek elég beszédesek).

Tehát, lementettem a kötény szabásmintáját, ma pedig nekiültem, hogy haha! De szuper köténye lesz a sztorink egyik szereplőjének. Igazából semmi gond nem volt, dokumentáltam jó játékbabaszabóhoz illően a jövő babavarrónőinek, segítségként,  így egészen az utolsó lépésig nem is tűnt fel egy hatalmas hiba... Mégpedig Jenny mérete. Bambuc-nál kerestem vissza a hölgyre, mert tudtam, hogy neki van ilyen csajszija, és akkor már tudtam is, miért a Wee lányunkra ment fel a ruha... Azt hiszem valaki nagyon fog örülni ennek a köténynek a babatalálkozón. :)

1 megjegyzés:

  1. Milyen érdekes a mérete tényleg! Az ember nem is gondolná Jenny-ről, hogy ilyen más. :-) De ennek a szép barna leányzónak nagyon csinosan áll, és a rózsaminta is pont passzol hozzá! Így eszembe jut róla az az új Mattel baba, amiről már írtál, Csipkerózsika lánya, Briar Beauty. :-) Most alkottál Te is egy kis Csipkerózsikát! :-)
    És köszönöm, hogy megemlítettél, Jenny-t olyan jó látni!!! :-)

    VálaszTörlés