2013. szeptember 20., péntek

299 és otthon.

És, íme az utolsó bejegyzés, a hatalmas, őrületes 300 előtt. Na igen. Épp egy éve az esküvővel ünnepeltük a százat, kicsit nosztalgiáztam is :D Azóta nagyon sokat fejlődtem  és tudom, ha csak a babákról írok, biztos nem tartok itt. Mégis, nem tudok, vagy inkább nem akarok most még a Rózsafalvi sztorinak új blogot nyitni, mert attól félek, a sokadik  blogként nem jutna rá időm, és figyelmem sem. Itt mindenki megtalálja, és sajnálom, hogy nem tudok olyan sablont még, amin minden külön fülön szerepelne. De jó lenne :) 

HÍREK:

Nos, Rose nagyi az országban van!!! Gyorsan megérkezett, a jövő héten várjuk hozzánk. Csodás, hogy a kedvenc postásom ma felajánlotta  hívjam fel hétfőn, hogy nála lesz-e,mert ha nem, korábban mehetünk ügyintézni. Hát nem édes?? Ő az én Zöld Brumi hercegem,  komolyan :) Szóval izgalom a köbön :) 

És ha már itt tartunk, íme pár babszoba kép:
A bébik bebocsátásra várnak.

Alanna ágya alól, Damiené felül

A kislányoknak egy kicsit jobban lehet díszíteni.

A kisfiú fejvédőt kapott.

És akkor íme a folytatás:




 Egy pillanatra feszült lesz a csend, de Leslie végül nem szól, mikor Elora leveszi Hello Kittyt, és a pléddel takarja be a kicsit.

 Végül Damient is kiveszik a bébihordóból, és vissza rakják a kiságyba.
A picik csendesen nézelődnek.
Fotytatjuk a jövő héten.
Egy kis előzetes: Dana és Liam együtt érkeznek, majd mindenki elkezd készülődni a nagy kalandra. Ugye, emlékeztek, hogy babagyűjtő talin voltunk? :)

3 megjegyzés:

  1. Jó lett a kicsik szobája! A sztori is aranyos, lett:) De azért én fent hagytam volna a Hello Kitty takarót, Leslie olyan lelkes volt vele, nem rontottam volna el a lelkesedését. Nagyon várom a nagyi felbukkanását! Mondhatni tűkön ülök:)Meg a bűvös 300-at is, kíváncsi vagyok, mivel rukkolsz elő:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszik a babaszoba, kellemesek a színei! A függönykarnis szuper! Miből van? Les olyan gondos kis apuka, én is sajnáltam egy picit szegénykét a takarójával :D
    Remélem, Rose nagyi hamar felbukkan, izgulok ;)

    VálaszTörlés
  3. A függönykarnis M.L.Pony gyűrűkből készült :D Évek óta elvoltak zárva, mert a gyerekek összevesztek rajtuk :D Egy kis hurkapálcával együtt tökéletes lett ;) A takaró külön életet fog élni, igazából azért "haragudtam" meg a cuccra, mert elkezdett lepörögni róla a H.K. minta. :( De az lesz a kislány kedvence majd :) Nagyi 301 re jön, az őt megelőző bejegyzésben az összes babánk szerepelni fog egy csoportfotón, és megszámoljuk, hányan vannak :)

    VálaszTörlés