2013. szeptember 17., kedd

Építkeztünk, gyarapodtunk, és fotóztunk is :)

Nagyszerű híreim vannak! Szóval  egy ideje listán vannak az új Barbie tesók is, és ma befutott Stacie, akit ezennel ünnepélyesen le is húzok a listáról. A dolog szépséghibája, hogy Ismi szülinapi ajándéka, ami annyit jelent, én csak addig foghattam a kezembe, amíg pár képet csináltam róla. Még jó, hogy iskola idő van ;) Tehát, íme Stacie, és Chelsea:

 A háttérben a készülő bolt :)


Itt még a dobozban. Igazán jól jártunk vele! Nos, akkor a továbbiak. Ma megcsináltam a vegyesboltot. Eléggé kezdetleges, de ha nem lenne Marcsi és Vik, még itt sem tartanék! A boltban található összes termék ugyanis tőlük van, nagyon köszönöm nekik még egyszer! Nos, akkor nézzünk be a  vegyesboltba, miközben készült:
És ez lett a végeredmény:
 Pékárus polcok, Zöld tea reklámos hűtő... Van mit még fejlődni, de ide szerencsére nem jár az ÁNTSZ :D
 A sütis polc nekem amúgy nagyon tetszik :)
 Les mindjárt leborítja a pelust
Hát, így kerülték el egymást :) 
Azt hiszem, ebből ki is derül, hogy kész a következő sztori, már csak a szöveget kell rászerkeszteni, és tölthetem is fel :)

1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy segítettem a bolttal, jó lett! Az utolsó kép olyan, mintha a bolt megfigyelő kamerájával készült volna. (legalábbis a híradókban is hasonló a kép mikor mutogatják a rablásokat:)) Az ÁNTSZ elmehet a sunyiba, csak a burkolat hiányzik, a tisztaság nem:) Leslie és az apja jól elkerülték egymást... Ez pech! Na majd legközelebb találkoznak:) Jó játékot a bolthoz meg a kajákhoz és sok ölelés Neked!

    VálaszTörlés