2013. november 17., vasárnap

pici E.

A múltkor egy nagyobb csomag  cuccot voltam képes megvenni egyetlen baba miatt. Nos, szerintem ő Elora, kicsi korában :D 
 Nagyon édes! És ma is varrtam, de a fiúk szettjeit nem fotóztam, viszont van egy-két érdekes kép:

 Ez egy nagyon durva műszálas anyag, és pasinacik sorozatgyártásának egyik lépése közben vagyunk, mégpedig az aljak felvarrásán túlesve.
Elora a tesztruhában. Aki azt gondolná, olyan  profi vagyok, hogy minden elsőre sikerül, íme a bizonyíték, hogy nem! A fodros díszítés egyáltalán nem úgy néz ki, mint ahogy én terveztem :( De sebaj, holnap  megint nekiugrunk ;)

3 megjegyzés:

  1. Ez tényleg igaz Ő az kiskorában. Gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés
  2. Jaj, teljesen Elora! Hogy milyen kis Drága! :) Szuper szerzemény!
    És az "eredeti" Elora ruhája is nagyon tetszik, kíváncsi vagyok, milyen lehet, ami ennél is jólsikerültebb?? ;)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nagyon hasonlít rá a lányka! Szép lett a ruci is olyan csinii! Szürkés árnyalat jól passzol a világos fodrok!:)

    VálaszTörlés