2013. december 2., hétfő

Karácsony, és ami ezzel minden évben jár....

Először is nagyon köszönöm a folyamatos érdeklődést, amit az elmaradás ellenére is kapok, igazán jól esik, hogy a csend alatt is van miből szemezgetni :) A hatalmas kiesés oka igen egyszerű: három év múlva itthonról szeretnék majd dolgozni, és ennek alapjait kötöm most le, szó szerint. Aminek örülhetnék, hogy van kereslet, viszont azt nagyon nem bírom benne, hogy ebben az időszakban robbanásszerűen megnő a munka. Profilom az egyediség lenne, te elképzeled, én megcsinálom alapokkal, de hogy mindenkinek karácsony előtt lódul be a fantáziája, az lassan olyan garancia, mint az: minden évben 12 hónap van. Tehát elkötögettem az időm javát, amit babázásra fordíthattam volna. Viszont ennek köszönhetően megugrott a nullás babakeretem, és reményeim szerint pénteken megérkezik hozzánk a legújabb családtagunk, egy új Monster High lányka, aki az enyém lesz :D Róla nem is árulok el többet. Ja, és ha minden igaz, talán még új Midge baba is jöhet. Már ha lesz az itteni Tesco polcain :) 
Addig is egy kép, amelyen látható a mi követező lányunk is. Lehet találgatni, kire csaptam le! 

7 megjegyzés:

  1. Skelita lesz? Még lehet kapni, legalábbis én sokszor találkozom vele az áruházakban.
    Midge-t én is nagyon szeretnék, és folyamatosan vadászom, de egyelőre totál reménytelen, sehol semmi!!! :-( Remélem, Neked sikerül megszerezned!
    Egyébként örülök, hogy újra itt vagy, már kezdtem aggódni!! Hiányoztál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. talált,süllyedt! Én is aukciós oldalról vadásztam le, itt 10 alá csak egy forinttal ment le mindig az ára :( A helyi játékboltban meg nem is volt...

      Törlés
  2. Ne hülyéskedjetek én mindig találkozom Midgével. Legutóbb köki müller, és Ázsia center galaxi játékáruházában. És max 7000 forint. És a többi szereplő is ott lóg a polcokon.

    Én a zöld hajúra tippelek. Még sosem láttam. Ja az melyik is? Cleó?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Csevi! Szoktam járni Hozzád, és már jópárszor megcsodáltam Midge-det!! :-) Ez a dupla csomagú Midge, ami Neked van sokkal szebb szerintem, mint a szimpla, mert a száján lévő rózsaszín kedvesebb, kellemesebb hatást ad neki! Gondoltam, egyébként, hogy a Köki a legesélyesebb, de mivel tőlem odáig egy kisebb vagyon beutazni, kocsi hiányában, így ejtettem ennek a lehetőségét. Abban bíztam, hogy errefelé, pl. solymári Auchan, Mammut, hátha van, de nincs. A Blahán sincs a Müllerben, és a Pillangó utcai Tesco-ban sincs. Most pénteken megnézetem párommal vagy a Mom park-ban a Játékszigetet, vagy a Váci utcai Tesco-t, vagy még az is lehet, hogy elküldöm őt a Köki-be ezekután, hogy írtad. Aztán lehet, hogy még várnom kéne, és majd lesz solymáron az Auchan-ben néhány hónap múlva, és ott nem 7000.- lesz, hanem 5000-6000 között. Legalábbis ott mindig minden olcsóbb, mint máshol. Hát, nem tudom hogy a legjobb, de abban biztos vagyok, hogy akárhonnan is, de szerzek egyet!! :-) Köszi nagyon az infót!!!! :-)

      A zöld hajú MH baba, Jinafire Long. Ő a kínai sárkány lánya. Jövőre elvileg kapható lesz majd egy másik változata is, őt is kiszemeltem már magamnak.

      Törlés
  3. ello from Spain: I have to Midge. She is fabulous. I'm looking forward to seeing your new doll. . Keep in touch

    VálaszTörlés
  4. Én tippem is a csonti :) bár nekem ezekből a Rochelle tetszik igazán.
    Midge-t viszont láttam webboltokban több helyen is, mert a fiút kerestem a BLID sorozatból.
    Örülök, hogy írtál a blogodba, néha kell egy kis szünetet is tartani, hogy nekünk legyen mit olvasni :)))
    Kellemes készülődést nektek, lányok :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    De örülök, hogy írtál! Reméltem, hogy "csak" a munka sok... Nagyon hiányoznak Eloráék :)
    Én múltkor a Köki Müllerben megtaláltam végre a fogkefés Chelsea-t, akit nem tudtam otthagyni... De Midge-et nem láttam... Van képetek róla, hogy néz ki?
    Puszi!

    VálaszTörlés