2013. december 13., péntek

Visszaszámolunk :)

Péntek van, 13, mások magukra zárják az ajtót, elbújnak a paplan alá, és reszketnek, hogy túléljék a napot. Én sok mindenben nem hiszek, tehát alapvetően fantasztikus napom volt. Épp egy hete járt itt a zöld ruhába álcázott télapó, ideje volt, hogy újra becsöngessen. Egy pasit hozott nekem, mégpedig nem is akármilyent! 600 forintomba fájt, és ennek java az ajánlott postaköltség tette ki. Íme az új fiú:


És kaptam egy hatalmas doboznyi anyagot, alig várom hogy felhasználhassam őket!
Ebből kabát lesz, teljesen vízhatlan hatása van.
Ebből kiságy lesz egy kisfiúnak ;)

A maradékból meglepetés ;)

2 megjegyzés:

  1. Hú, micsoda krapek, őt még sosem láttam! Milyen szerepe lesz? Gratula az új szerzeményekhez :) Kíváncsian várom az alkotásokat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem se ismerős, Made in China a ghátán, a dressze valami egyenruha, elsőre azt hittem Action Man, de nem. Hát, ő lesz Szőr Szapora Thomas apukája. Hamarosan esküvő ;)

      Törlés