2014. június 11., szerda

Stílusváltás

Tegnap este kaptam egy kis frankó kelléket. Parafa lapot! Ma fel is használtam. Lássuk, mi lett belőle.
Még nem ragasztottam fel, előbb tapétázni kellett:
Ezután kivágtam az ablakot, és felragasztottam a parafát, közben frankó kis ablak keretre is futotta belőle. 

 Felragasztottam a nappali tapétáját, és jöhetett a dekorcsíkozás:
 Íme Lesli-ék új konyhája és napplija:
 A sokkoló stílusra szükség volt. Kíváncsi vagyok, észreveszitek-e, mit hivatott elrejteni?



Lehet beköltözni!

3 megjegyzés:

  1. Hello from Spain: fabulous paper.. We keep in touch

    VálaszTörlés
  2. Oké, most utálom is meg szeretem is a ilyen jó kézügyességű embereket! Komolyan ti ezt hogy csináljátok? o.O Konyha járólapja az mi? o.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eggyel régebbi bejegyzésben megnézheted, hogy csináltam. - A konyha járólapozását... Öntapadós tapéta, a sógornőm hagyatéka. :D Az ötlet amúgy megvolt abban a pillanatban, mikor a kimaradt tapéták a kezem ügyébe kerültek, onnan már csak idő kellett, hogy neki üljek.

      Törlés