2014. június 10., kedd

Újabb lépés

Ma igazán nagyot léptem előre, ami azt illeti. Kész van a "burkolás", és megcsináltam az új falat. Ezzel újra felmerült bennem, hogy Rózsafalva kap egy teljesen új blogot, és átteszem az eddigi történetet, valamint a következő részeket is. Csak kicsit izgulok, hogyan fogom venni az akadályt, de szerencsére van egy csodálatos támogatóm, aki a mostani projekthez is nagyszerű kiegészítővel lepett meg... 
De elég a szövegből, jöjjön a képes beszámoló:
Először orvosoltuk az emelet problémáját: az egyik tapéta egy kartongurigára volt feltekerve, az lett az új oszlop.
Ezután egy jó magas kartondobozt szétvágtam, és Allan, valamint egy videokazetta segítségével megterveztem az ablakot:




 A falat  ennyiben is hagytam, mert tapéta csak holnap lesz, és nekiláttam a padlónak.

 Vettem egy hatalmas kartonlapot, és bejelöltem, mettől meddig lesz a "járólap" lerakva. Ezután 5*5 centis kockákat vágtam öntapadós tapétából, és elragasztgattam egy darabig.

Nos, elhihetitek,hogy ezután a "laminált padlót letenni" semmi perc alatt megvolt.

Panaszkodtam My Darling -nak, hogy nem lett túl szép a csempézés, de ő megvigasztalt, hogy majd teszek rá valami bútort. És a nap legszebb ajándékát is megkaptam, de azt csak holnap mutatom be :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése