2014. november 12., szerda

Jön a karácsony...

Nem mondom, érdemes volt szétnézni a játékosztályon a kuckó gazdaságosban, ugyanis 1500-ft volt akcióban a fashionistas kisállatos baba. Vettünk is gyorsan:
 Nikii, aki bubu kezébe kavarodott:
Le is adta a rendelést: "nekem nagyon kell egy ilyen! Olyan nagyon szép, jó lenne nekem egy! Vigyáznék rá! Van kiskutyája is, nem veszteném el!" 

Igazából nem akartam még neki babát adni a kezébe, de tesóm megsajnálta, és megvette másnap neki Barbie-t. Én meg ma levettem a polcról a másik Nikkit, így elcseréltük, és megkapja karácsonyra a hőn áhított babát :)
 Nikki mellé hazajött Summer is, és ha épp nem éjszakába készülnék dolgozni, ki is csomagolnám:
 De így csak egy gyors csoportkép:


Fú, ez rémes lett... Majd tesóm szuper telójával csinálok jobbat ;)

1 megjegyzés: