2014. december 7., vasárnap

Nem tűntem el :)

Jó ideje nem született újabb bejegyzés, se itt, se Rózsafalván, és ennek egyetlen oka van: munkába álltam, állandó éjszaka, a pajzsmirigyem nem tudják rendesen beállítani (illetve a gyógyszerezést), és egyrészt örültem, ha a napi feladataim el tudtam látni, másrészt nem vettem már 4 (!!!!!) hete egyetlen babát sem. Most azonban jönnek a héten ketten is, Dasia vejei költöznek be hozzánk. Szerencsére nem kellettek senkinek, de az is lehet, hogy tényleg csak rám vártak, mert November 17-én ajánlotta őket Bambuc, és eddig nem keltek el! Szóval jönnek a fiúk. Ha megérkeztek, lefotózom őket a feleségeikkel :) Addig is egy kép, ami ma készült, Rózsafalva  közös karácsonyfája előtt:
Na igen, nem ártana mémi meleg ruha a lányoknak :) 

2 megjegyzés:

  1. Szia!! Azokat a babákat én is figyeltem, örülök, hogy Hozzád kerülnek! Én most még inkább ruhákra ruháztam be :D
    Nagyon várom a karácsonyi történeteidet, remélem, lesz egy kis pihentető szüneted Neked is. Puszi!!

    VálaszTörlés
  2. De jó, hogy odamennek a fiúk! Annyira helyesek, karakteres arcuk van.

    Anyukámnak is pajzsmirigy betegsége van, nem irigyellek. Remélem sikerül hamarosan beállítani a gyógyszeredet.

    VálaszTörlés