2014. december 12., péntek

Ki van nálam? - Segítség, hogyan azonosítsunk.

Nos, jó ideje nem jelentkeztem, de ennek most vége ;) "Visszatérésem" örömére egy kis segítség, mert  sokszor van gondban az ember lánya, ha babát szerez, hogy miként is jöhet rá, ki került a tulajdonába. Nos, a következőkben ehhez adok támpontokat.

Először is, minden baba két helyen hord általában azonosítót. Ez a fej, és a derék


 régebbi típusoknál a fenék rész: 
Nos, vannak tipikus babák. Pl. a Flavas babáknak van egy tipikus felépítése:

amely minden egyedre jellemző, és így van ez a fashionistas babákkal is, habár némelyik fiúnak - részemről teljesen felfoghatatlan okból - a térde nem hajlik. 

Aztán ott vannak a "hibridek" Na, itt lehet oltári nagyokat bukni egy azonosításnál, mert pl van egy Flavas baba, akinek a feje stimmel, de a teste nem. Jó esetben az eredeti tulaj tudja, mi történt a testtel, nem túl jó esetben, gőze sincs, miféle babáé volt az eredeti test, így a gyűjtő ismerősök segítségét kell kérni. Láttam olyan  babát, amely LIV testre Moxie lány fejjel volt összehozva, és a tulaj nem tudta, hogy akkor ez most Liv vagy Moxie baba. Mondtam is neki, hogy ez tulajdonképp mindkettő. 
Nekem is van hibridem, aki nem más, mint hőn szeretett Elora babám ( Flavas Happy D) :

Amennyiben nem jutunk a fent említett nyomokkal semmire, kérdezzünk meg egy ismert bloggert (Bambuc és Drika nekem nagyon sokat szokott segíteni) , aki  az információival közelebb juttathat a beazonosításhoz. 
Kellemes gyűjtögetést!




1 megjegyzés:

  1. Jó kis összefoglaló, még belefért volna egy-két dolog: pár azonosító link, gyártó országok a Barbieknál, stb. Folytasd csak, én sem tudok mindent, főleg barbieban vagyok tőletek lemaradva:-)

    VálaszTörlés