2016. augusztus 9., kedd

2016 IV. tali

Nos, az idén úgy alakult, hogy hatalmas fába vágtam a fejszémet, eljött velem a nagylányomon kívül a három kisebb, és a bébi gyerkőcöm is. Félelmeim alaptanok voltak az utat illetően,a gyerekek jól bírták a vonatozást.
 Szolnok és Hatvan közt jól esett egy kis szunya persze :)


 Adriék sok szeretettel fogadtak minket, és péntek úgy elröpült, hogy mire észbe kaptam, este tíz volt, én meg arra eszméltem, hogy Márk mellett alszom :) Másnap aztán együtt mentünk ki a vonathoz Marcsi elé, és közben szép lasan befutott mindenki. Nagyon kevés képet készítettem, csak az enyémeket látjátok most feltöltve.
 Zsófi a My Size babákkal.
 Auróra, Rosemary, és Hófehérke, az én lányom Animátor babája :)
 Niki Little miss Debbie babái, gyönyörűek voltak, ezek a képek nem adják sajna vissza.
 Szintén Niki Amerikai szépsége

 A nagyisor- ez a kép nem maradhat le semmiképp!!
 A gyerekek mozgásban :)
 Elora és Jane sokat beszélgettek, habár ritkán találkoznak, mindig ott tudják folytatni, ahol előtte abbahagyták.
És újabb gyerekmozgós kép. Innentől köszönet Lunának a többi fotóért! 





















 Habár Joci először kiborult az öltöztetős Barbie nyereményén, később kiderült, hogy a gyerek tök jó összeállításokat tud csinálni, és Karl Lagerfeld is pasi divattervező, akiről adtak ki Barbie-t!


További köszönet vendéglátónknak a fodrászkodásért, az első Elora haját ugyanis gyönyörűen rendbe tette, megmentve a csajt az általam tervezett kopasztástól.

Most sajnálom, hogy nincs előtte fotó! Gyönyörű lett!!!
Nagyon boldog vagyok, hogy idén is sikerült találkozni, és láthattam a régi barátnőim, valamint hogy megismertem az újakat személyesen! Nagyon köszönjük a vendéglátást, és a sok csodás élményt! Puszi mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. Fantasztikus nap volt :)
    Az aprónép csodás bagázs, mindenki imádni való :)
    Örülök, hogy találkoztunk :)

    VálaszTörlés