2016. augusztus 31., szerda

Aranyhajra várva...

A jófogáson találtam meg következő áldozataimat, nagyon kedvező áron. Amíg várunk az Animator Aranyhaj babámra, őket mutatom be: 


 Érkezős képek. Az utolsó baba ajándék volt
 Sajna Lea fején egy jókora helyen hiányzik a haj. De meg lehetett oldani. A hajuk elég rémesen nézett ki, gondozásba vettem őket.

 A fürdő és a hajmosás után:
 Ennek a lánykának csak a ruhája eredeti, ő maga nem. 
 Teljesen más az arca, a szája pl. rózsaszín, pedig ilyen durva vörösnek kellene lennie. A hajában barna csíkok vannak, ezt  nem láttam az eredeti babán...


 Újabb taggal bővült a Cali G. csapatom, de ez a lány megvan, és csak a ruhája miatt vettem meg.
 A következő képen látszik, hogy ráfér erre is egy kis javítás
 És a fejtetőn kopasz Leám, ő is eredeti ruhában, habár a sapi nincs meg. Majd varrok neki.
 Íme a séró megoldása:


 a csajok együtt. Lesz majd csoport fotózás is.
 És akkor a kis cukorfalat. Szerelem volt első látásra, habár nem szeretek ilyen babákat veni. Meglepetés volt, hogy igazi kislány baba.

Az eredeti ruhája nem tetszik, szóval horgolok neki valami kislányosat
 Valami márkajelzés, spanyol a szívem, de nem gondolom különösebben értékesnek.


És van egy levelem a futártól, holnap jön Aranyhaj. Remélem itthon leszek, mikor befut!

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok a szépségeidhez! Nekem a Cali G és a kis kopaszka tetszi legjobban arcra, olyan cukik!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a csecsemő nagyon cuki!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm! A csecsemő minél többször nézem, annál aranyosabb :D

    VálaszTörlés