2017. július 15., szombat

Meglepetés esküvő, nem várt fejleményekkel....

Jesszus, micsoda hatásvadász cím... Nos a lényeg: hónapok óta készül Timi lányom, hogy Aranyhaj és Eugén babája összeházasodjanak, de valahogy nem igazán akart össze jönni a dolog. Viszont, a nyári szünet közeledtével egyre gyakrabban hangzott el a "nász" szó, valami ilyen mondatszerkezetben: 
" Majd a Körös- torokban Aranyhaj és Eugén a nászon; majd a Maros parton a nászon"... Tehát a nász kábé a nászút rövidítése lehet. Az idő rohamosan telt, nekem eleget kellett tenni az iskolai kötelezettségeimnek, és hiába varrogattam még tavasszal esküvői szetteket, valahogy nem tűnt igazinak egy sem. Az esküvő egészen egyszerűen nem akart haladni, így hát kezembe vettem a dolgokat, és egy hasra csapással úgy döntöttem, ha már úgyis fel akarom vinni őket a Margit szigetre, "fellopom" a szűk családot is, és meglepem a nagylányt. Hálás köszönet Viknek a tegnapi napért, ami nagyon hosszú volt, de egy kis malőrt leszámítva csodásra sikerült! 

A legnagyobb csajszim elvitte Timikémet, mi pedig kirámoltunk a Japán kertben. Ha valaki babaesküvőt tervez, rengeteg gyönyörű helyszín van a Margit szigeten, és képzeljétek, csak meglepett és csodálkozó, érdeklődő tekintetek követik a kirakodó-beállító munkát ;) 
Az első három kép szerda este készült, amikor az utolsó pillanatban összedobtam Anna és Elza számára egy-egy ruhát a nagy napra. Hisz az unokatestvérük ment férjhez.

 Egy szelfi Elorával, aki természetesen nem maradhatott ki a buliból.
 És másnap a kipakolás után. Tényleg nagyon szűk, családi esküvő volt.



 Az esketést vezető atya elég szabad szellem, alig tudtam ráerőszakolni valami ruhát.
 Timi visszaért.

 "Egy esküvő" - be kell valljam, sokkal lelkesebb fogadtatásra számítottam. Később a lány elkapta a fényképezésre használt mobilt, annak jobban örült :P 
 Az igenek kimondása...


 Hitvesi csók


 Férj és feleség a gyönyörű tündérrózsák előtt
 és millió kép...

 Innentől Timié volt a terep:





 Habár  a menyasszony néha villantott, elég jól sikerült képeket csinált a lányka.












































A nap eltelt, mi pedig visszajöttünk. 

Kezdődhet a "nász".

1 megjegyzés:

  1. Hát ez a villantás nagyon bejön.-))))))))))))))))))
    Jók lettek a képek, ügyes a lányod!

    VálaszTörlés